czwartek, 22 sierpnia 2013

15. Drogi Wrażliwcu, ...

12 sierpnia 2013, Mulingar 
Drogi Wrażliwcu, 

Jesteś dla mnie ważny, naprawdę. Gdybyś nie był nie pisał bym do Ciebie. Po prostu ostatnimi czasy mam naprawdę okropny nastrój. Przepraszam.

Widzisz? Jej na Tobie naprawdę zależy. Domyślam się, że jest Ci ciężko przemóc się na rozmowę z nią, ale myślę, że to byłby naprawdę dobry krok. Jeśli następnym razem przyjdzie możesz z nią porozmawiać, dla mnie?

Nie mówiłeś. Wow, skoro zaproponowano Ci wystawę to musisz być naprawdę zdolny. Gratuluję. Mógłbyś coś mi narysować? :)

Mój dzień. W sumie nie ma nic ciekawego do opowiadania. Kolejny dzień spędziłem sam w mieszkaniu Hazzy i Lou. Chłopaki wyjechali na wakacje, a ja zostałem sam. Dosłownie sam. Pokłóciłem się z moim bratem - Gregiem. Rodzice ukrywali przed nim fakt, że wolę chłopców. Teraz się dowiedział i cóż, nie przyjął tego zbyt dobrze.

TWÓJ 
Nialler




3 komentarze: