wtorek, 27 sierpnia 2013

17. Drogi Zaynie, ...

27 sierpnia 2013 Mulingar 

Drogi Zaynie, 

Szczerze mówiąc to ja też nie jestem zbyt dobry w pocieszaniu. Potrafię tylko truć i mówić co powinno się zrobić, żeby wyjść z problemów, ale nic więcej. Denerwuje mnie to strasznie.

Cieszę się, że sprawiłem Ci przyjemność :)

Uwierz mi, gdybym miał pieniądze już dawno byś mnie zobaczył. Ale jak wiesz udzielam się głównie charytatywnie, a niestety moja marna pensja w barze z kebabami nie wystarczy mi na lot do Londynu i z powrotem oraz jeszcze nocleg. 

Dobrze by było gdybyś z nią porozmawiał :)

Wiesz, myślę, że tym razem to, że wiszą tylko Twoje prace raczej coś znaczy. Ale cóż, przekonam się jak zobaczę, więc już nie mogę się doczekać :)

To bardzo dobrze, że w końcu znalazłeś jakiegoś kumpla w tym ośrodku. Więc może czas przestać się lenić? Słyszałem, że skupianie się na takich rzeczach pomaga zerwać z nałogami. 

Twój Niall

P.S. Zaczynam mieć co do Ciebie pewne podejrzenia jeśli mam być szczery... :)

3 komentarze:

  1. UUU....robi się coraz ciekawiej :)) Zapraszam do mnie Ciebie i Macie :) <333 http://domipiotrowicztrzeciblogo1d.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawe jakie to Niall ma przypuszczenia ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje zostaliście nominowanowani do The Versatile Blogger Award ;D więcej szczegółów u mnie na http://przygodazonedirectionzawszespoko.blogspot.com/
    Też jestem ciekawa przypuszczen Niallera ;D

    OdpowiedzUsuń