czwartek, 5 września 2013

19. Hey Zi, ...

5 września 2013, Mulingar

Hey Zi, 

Mogę tak do Ciebie mówić, prawda? 

Co masz na myśli mówiąc urwanie głowy?

Tak, właśnie o to mi chodzi. Powinieneś ćwiczyć razem z nim.

No niestety, przepraszam. Naprawdę chciałbym Cię odwiedzić i porozmawiać z Tobą twarzą w twarz.
Wiec może czas zacząć się starać w walce z nałogiem? 
Wypraszam sobie, nie jestem tłusty xD 

Cóż, mam nadzieję, że się nie obrazisz, że Cię o to podejrzewam.
Czy Ty na pewno jesteś heteroseksualny?

Oh, ta babeczka wygląda przecudnie <3 
A kim jest ten mężczyzna, którego narysowałeś? :)

Twój Niall




2 komentarze:

  1. ciekawa jestem jak odpowie Zayn ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Długo nie miałam neta i teraz miałam aż 8 zaległych rozdziałow do przeczytania, ale dla mnie to i tak za mało ^^ I strasznie ciekawi mnie odp Zayna <3

    OdpowiedzUsuń