środa, 25 września 2013

21. Drogi Zi...

25 września 2013 Mulingar 

Drogi Zi,

Teraz ja przepraszam, że tak długo nie odpisywałem.Byłem opiekunem na kolejnym obozie, tym razem harcerskim. Już dawno nie bawiłem się tak dobrze. Nauczyłem się nawet grać kilka pieśni harcerskich! :)

Ale wracając do tematu, cieszę się, że powiedziałeś mi o tym. Teraz naprawdę czuję, że mi ufasz. A miałeś kiedyś chłopaka? Jeśli mogę wiedzieć oczywiście.

Uwielbiam tą kreskówkę! Jak ja mogłem go nie poznać, grzech do końca życia :( Naprawdę? Też go uwielbiałem! To musi być przeznaczenie <3

To znaczy, że robisz spore postępy. Kto wie, może niedługo pozwolą Ci go w końcu opuścić. :)
Zazdroszczę Liamowi, że może z Tobą przebywać tyle czasu. Też bym tak chciał :(
Projekt? Nie bycie w ośrodku? A ja o niczym nie wiem... :(

W sumie wydaje mi się, że ostatnimi czasy trochę mi urosła pupa od ciągłego podjadania słodkości, więc nawet pasuje :D

Twój tłusty Niall Horan :)

5 komentarzy:

  1. owww te serduszko w liscie i podpis 'Twój tłusty Niall Horan' słodkie! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dlaczego nie ma tu tysięcy komentarzy.? To je zajebiste.! Czekam na next. :** WENY *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Zi" nie śpieszy się, żeby odpowiedzieć. Nie mam z nim(nią) kontaktu, więc nie wiem czy się doczekasz :(

      Usuń
    2. Zaglądam codziennie.! I jakoś nie mam zamiaru się poddać XxX

      Usuń